hungerspelen

Igår efter mini-mon lägret och mötet gick jag och Sanna och såg Hungerspelen på bio. Det var en jätte bra film!Han brevid oss önskade nog han valt andra platser då vi viskade och som vanligt fnissade där det inte skulle fnissas. Men filmen var som sagt jätte bra, störde mig lite att de hade blandat in saker från de andra två böckerna i serien men sånt är livet...



Filmen var väldigt häftig och de hade fått karaktärerna nästan helt som jag tänke mig dem. Har ni chansen att se filmen så se den! den är galet spännande!(men läs hellre boken för den är enligt mig bättre) Det skrämde mig lite att när personalen från bion skulle be oss stänga av mobiltelefonerna så frågade hon om vi hade läst boken... vi var typ ensamma i salongen som hade det... hade förväntat mig fler men filmen har ju gått i en vecka så de andra kanske redan har sett den :P

bye and may the odds be ever in your favor!

//LiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0