krusbärssaft

På måndag börjar jag universitetet, är sjukt taggad för jag börjar bli rastlös!!! Igår tisdags plockade jag in krusbären och igår vinbären så nu har vi sjukt mycket saft i både kylen och frysen. Men hemmagjord saft är ju det godaste ;P Har även fixat med lite saker som ska vara klart innan måndag... fixat studielitteratur etc. Min första kurs verkar vara sjukt tråkigt.... den heter "statestik för hälsovetenskaperna" Statestik kan vara roligt men boken verkar inte alls kul... (En rolig sak är att någon har suttit och rättat fel i den boken jag har XD)

håller just nu på att virka en sak som ska ges bort i julklapp... vissa tycker att det är lite tidigt att börja i augusti men förra året började jag i november och hann inget alls, så  i år tänker jag vara i tid X)

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0