Min favoritförfattare är tydligen död...

Har varit ledig idag eftersom hela skolan har utvecklingssamtal. :D Har hunnit med massa saker jag har skrivit klart min laborationsrapport, jag har pluggat genteknik, har även hunnit vara på stan där jag har köpt en klänning som jag ska ha på studenten... DET ÄR BARA 88 DAGAR KVAR!!!!!!!! Börjar bli galet nervös och stressad, om 4 veckor måste jag veta vad jag vill göra efter sommaren! X(

Sen när jag kom hem gick jag in och kollade på böcker... då upptäckte jag att min favoritförfattare är död... det gör mig lite ledsen, han skrev verkligen bra böcker. (Redwall!!!!)

Nu ska jag börjat med matte (komplexatalplan) fun... :P



Bye!!! X)


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0