Mjao

Igår var jag och köpte en dator, den är jätte fin men det måste vara en kille för den klarar inte att göra så många saker samtidigt... Den fick namnet Ulf-Ingemar och är nu äntligen färdig installerad så att jag nu kan använda den.

På fredag bär det av till sommarlägret ska bli jättekul men jag är lite orolig att det inte ska gå att träna... Men jag får hoppas på det bästa, är jag snäll med min fot veckan ut kanske det onda  släpper.


En gammal låt som jag brukade lyssna på när jag var liten :P

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att möta Em och Sassa på stan! :)

//Lia

Kommentarer
Postat av: jem

Ulf-Ingemar??????????????

2011-06-28 @ 12:28:39
Postat av: Lia

Jaaa man måste ju tydligen döpa sin dator och jag tyckte att "malins dator" var ganska tråkigt. Jag bad mina föräldrar om hjälp och de tyckte att jag skulle ge datorn ett dubbelnamn av de två första namnen jag hörde eller läste och då blev det Ulf-Ingemar.

2011-06-28 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0