2010

Nu tycker jag att det är min tur att blogga om det året som har varit och önska alla Ett Gott Nytt år.
Jag har letat bland bilderna på datorn och har hittat minst en bild på varje månad. Blev lite fler på några, kunde inte välja vilken jag skulle ta...
Januari-Mat på ica

Februari- Pizza med Sanna

Mars- lekte med Sanna och Malin i Hemavan

April-SPA i Idas källare

Maj-Disney maraton

Juni-Gradering för barnen

Juli-Såg min första dan gradering

Augusti Harry Potter inspelning

September-blev intervjuad och var med i tidningen

Oktober- såg Coraline hos Malin

November-Testa på läger under lovet

Mer November- norrlandläger

Mer november- En bruten näsa..

Mer November-Åt på Great Easten

Mer November- stiltävling

December-pepparkaksbak

Mer December- Julfest

Mer December- Julklappsbyten
Det här är väl det vi har gjort under året. Vi har väl gjort lite annat bus också men orkade inte leta fler bilder
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0