Träningarna igår...

Igår var det barnträning men jag, Ida och Emma han även vara med på kuddpasset. tänkte börja berätta om mitt barnpass. vi körde lite fallträning bland annat fall över hinder, då det var något som jag hade jätte problem med när jag var liten(men som jag nu har upptäckt att det är en väldigt lärorik övning) sedan provade vi på både ogoshi och jodan utchi uke. Sedan avslutade vi med karamelldansen, när vi satt i seiza frågade vi barnen om de hade sympunket på passet och flera tycket caramelldansen var skum... (fast de har fel, den äger ju!!! XP)


http://www.youtube.com/watch?v=d7WYjsM4v1g 

Avslutet filmades... haha det var jätte fint... XP

Sedan körde vi kudde, det var roligt men jobbigt... höll på att kräkas när det var tio minuter kvar... nästa gång ska jag se till att äta middag innan passet... :)


tillbaka till fysiken... Nu är jag snart klar!!!!!!!!

 //Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0