strömavbrott

Malin och Emmas träning så var vi tre så duktiga att vi tränade kudde efteråt. Det gick väll bra för oss i alla fall ganska bra :) det var jobbigt, men vi kommer nog träna det nästa vecka också, om vi orkar och har ätit något innan.
Efter det så skulle vi gå och duscha.Jag hann precis gå in i duschen och blöta halva mitt hår när strömmen gick... jag skrek till och försökte hitta min handduk och mobil, men jag gick in i Emmas dräkt. till slut så fick någon ta och fixa det.
Gissa vem det var, joo IDA.
Det blev att ringa till Andreas. kunde inte duscha klart heller... Medan ajg väntade satt jag och kollade på när dom körde MMA med en mobil som lampa
När alla hade åkt gick jag och Emma in i ytterkläder i bastun och satt där ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0