Snyft...

    Träningen:

Idag hade jag mitt barnpass men de var allt annat än taggade på det... De var som spagetti i kroppen och ville inte riktigt lyssna. Peter kom också sent! Jag var lite sur på honom först men det gick över när han skulle visa hur man INTE gör framåt fall(det såg ganska roligt ut XP)

Blev lite olycklig av att tydligen så har ett av barnen slutat och han hade nästan bäst närvaro den här terminen. Skulle gärna vilja veta varför han slutat... för om det var pga mig så skulle jag vilka veta så att jag kan ändra på det... Kanske får fråga hans tränings kompis om han vet... eller så får jag helt enkelt så ut med att inte veta...

Ska skriva ner önskemål som de har som jag kan slänga ut lite här och var under passen när de börjar se uttråkade ut eller hängiga^^

Idé på ett pass i framtiden:

Fick nyss en idé på vad man skulle kunna köra med dem! Nästa träning ska jag se hur många som skulle vilja prova på hur det är att vara med i en stiltävling. Tävlingen som var i höstas blev ju inte riktigt en hit men om man låter dem prova på det utan att de är på allvar så kanske de tycker det blir kul. Nu vet jag visserligen inte om vi ska ha några fler stiltävlingar på klubben men det kan säkert bli ett roligt träningspass.

Då kan man öva på de graderingstekniker de har samtidigt som de tränar på attityd ;P Hoppas de vill köra det för nu blev jag taggad! :D


En blid från höstens stiltävling^^

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0