Kaosträning!!!

Idag hade jag och Emma träning för våra barn. Vi skulle köra en gemensam träning för dem eftersom de skedde två graderingar samtidigt som vi skulle träna. Jag och Emma hade planerat ett superpass men när vi hade hunnit igenom uppvärmningen och en teknik upptäcke vi att det vi hade planerat var svårt att köra. Pga att ingen av ungarna hade kört teknikerna vi hade planerat in och det hade problem med att inte krocka... Så jag och Emma gjorde om vår planering snabbt till ett mattpass(ne-waza och liggande tekniker) Sedan avslutade vi allt med extra lång Ellensfys eftersom de var väldigt pratiga och samlade sig inte fort nog när de skulle samlas. De två tjejerna som skulle gradera klarade det båda två så nu har jag ett nytt gulbälte och Em har ett nytt orangebälte!
Nästa gång ska jag se till att passet blir mer strukturerat de ska även få köra mer orangea tekniker :D


Jag har lekt med photoshop igen XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0