Underbara barn

Idag har jag haft sista passet med mina nybörjar barn. Det har varit en underbar termin. Tror barnen också har tyckt det. Det ahr bjudits på spännande träningar, norrlandsläger, stiltävning, newazacup, julfest och så avslutas det med att få gradera till gul-vitt monbälte!

Dagens pass bestod av lite blandat, de fick testa vänster tekniker, nya coola tekniker de inte testat förut, de fick köra katan och lite mer. När jag frågade de om de ville testa någon fler teknik eller fika så vann ny teknik såklart. Men när vi hade dragit över 5 min kände jag att det var dags att avsluta passet och gå coh fika i stället. (men det var bara för att föräldarna inte skulle bli så sura på mig(Vi hade kunnat hålla på ett bra tag till))
Jag fick två paket i dag, En pojke kom fram i början av passet och gav mig en skumtomtepåse och ett supergulligt kort till. Jonas fick också ett, båda vi blev förvånade men tackade. Efter vi hade avslutat passet så fick vi varsin present till. en påse med godis i och ett bio kort det fick vi av tre pojkar.

Det kommer kännas hemskt att lämna dessa änglar(djävular). Men dom tränar ju fortfarande på samma klubb och jag kommer träffa dom massa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pojken med skumtomtarna är då jättenöjd med träningarna och längtar till nästa termin :-) Han ser du ju rätt ofta ändå utanför dojon:-)

2011-12-21 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0