Nolia och stenar

Idag har jag varit på nolia! Mötte tjejerna där(Emma och Ida) De stod i Ubks "monter" och berättade om ju-jutsu för nyfikna människor. Dom är båda alltid lika glada och det är så roligt att se :)
Såg Lejon och Robin där också men de verkade väldigt upptagna med sina warhammers, Själv ska jag stå på nolia nästa helg blir nog trevligt.

Blev jätte glad idag då jag fann en pärlbutik på nolia som sålde diamond glaze så nu ska jag försöka mig på att tillverka fotohängen.(har riktigt bra idéer på fotohängen)

Gick även förbi en arkeologi grej blev nästan sugen på att gå med i deras förening STENAR ÄR SÅÅÅ HÄFTIGA!!!! xD xD XD




diamond glaze



detta är nästan som diamond glaze men inte riktigt för den här är inte fördigblandad men är hårdare.

Ametist, chips 8-14mm, ca 40cm - AM

Nu ska  jag gå och leta bokmärken!!!

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0