Högskoleprov

Idag sitter mina fina naturarkompisar och skriver högskoleprovet, Jag hoppas det går jättebra för dem!!! <3
Själv hade jag bestämt mig för att jag inte skulle skriva det men ångrar mig lite nu... Högskoleprovet kan ju faktiskt höja chansen att få komma in på det man vill...Nu får jag helt enkelt hoppas på att mina poäng räcker(som de tyvärr inte gör just nu... får hoppas intagningen är lägre i år eller att jag får bra betyg i fysik B...) Men kommer jag inte in på programmet här i Umeå så har jag massa andra alternativ runt om i Sverige, Uppsala ska ju t.ex. vara en bra studentstad.

Andra alternativ är att söka jobb, resa... eller mammas förslag... Att sköta alla sysslor i huset: mat, städning, skottning mm. i utbyte mot att få bo hemma utan att betala...

Nu ser mitt lilla djur ut att vilja ha mat måste nog mata henne innan hon blir sur, har massa saker jag ska hinna idag ;P
 Mitt lilla djur är en read-eared slider turtle, hittade en video på youtube med en riktig envis en ;P


Bye!

//Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0