Un entrenamiento fantástico!!! (Hoppas jag fick rätt på grammatiken XP)

Idag hade jag och Emma träning med vit mon DET VAR 17 UNGAR PÅ PASSET!!! SÅ MÅNGA HAR DE ALDRIG VARIT!!! :D Emma gjorde den största delen av planeringen vi började med att repetera gamla tekniker sen fick de prova på stryptag mot liggande frigöring. Den tyckte de var ganska svår men vi tyckte de var duktiga. Sen körde vi massa ne waza. Sedan avslutade vi passet med mer ne waza, fast det var ganska ovanlig ne waza vi körde nämligen alla barnen mot oss instruktörer(vi fick förstärkning av Jan-Erik, Ida, Sanna och Johnny) jag blev nedbrottat(inte kul! tror jag måste öva lite XP) fast det verkade som om barnen tyckte det var väldigt roligt.


Snart orkar vi inte vänta längre(vi vill visserligen inte skrämma bort barnen) men vi tänker köra caramelldansen som fys någon dag!!! X3




//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0