torsdag

Idag så for jag och Sanna till UBK efter skolan vi åt middag där och sen hade träning, vi lät barnen testa två nya tekniker till deras nästa bälte och en till teknik som jag trodde att dom hade kört med det hade dom tydligen inte. alla tekniker gick riktigt bra. lyssnade kanske inte superbra mellan, dvs. dom fick höra mig skrika för första gången, och jag fick typ också höra mig skrika på riktigt första gången. DOM BLEV TYSTA! :)

efter träningen stannade jag kvar och kollade på Malin och Emmas träning, det såg jättekul ut jag ville också vara med...

Nu sitter jag och pluggar till prov som vi har i morgon. jag tror att det kommer gå bra

Kommentarer
Postat av: jem

Inte hörde jag att du skrek

2010-09-17 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0