Sanna, Emma och Malin

Idag har jag träffat alla tre tjejer utan att någon av dom var på träning.

Sanna träffade jag under en ganska dryg skoldag, jag hade ont i huvudet....

Emma träffade jag på midgård medan jag väntade på att få spela gitarr och hon hade spelat cello.

Efter att jag hade spelat gitarr cyklade jag en bit med en kompis och då hamnade jag väldigt nära där Malin bor så jag ringde henne och fick komma dit.
Jag åt middag hemma hos henne och vid typ halv 8 cyklade jag ner på stan igen och skulle träna, Sanna var sjuk så hon var hemma, så jag blev ensam med killarna. Träningen var jobbig men det var kul. Är trött, nu ska jag sova

Godnatt

Min kamera är paj så jag kan inte fota och lägga upp bilder här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0