27 oktober... super kul dag,, eller inte

nu ska jag berätta om hur min dag har varit.
Sov morgon i morse, jätteskönt!
en lektion och sen var det lunch, fisk buffé, inte alls gott.
Sen far jag och en i klassen på stan och försöker få folk att svara på en enkät. Det är inte lätt om alla man frågar är gammla gubbar som är sura på mig...
Träffade Emma på stan och så fick hon svara på den. Sen skulle jag skynda mig till skolsyster.. super kul.. eller inte
Sen gick jag mot stan och skulle möta Emma igen, men hon går så konstiga vägar så vi tappade bort varandra lite. vi gick till min mammas jobb och jag åt middag där. just innan 4 gick Emma och skulle se på teater och just efter 4 gick jag till gå och löp kliniken,jag  Var lite borta Eftersom att jag och Malin hade bestämt att vi skulle träffas på "gå och löp labbet", det finns inget sån i Umeå det finns, "löp labbet" och "gå och löp kliniken" som tur var var jag på rätt ställe.  Vi for till Ett möte om det där lägret vi ska ha. det börjar snart fixa sig, kanske.

sen for vi till UBK och Malin och Emma hade träning så dom planerade och så och jag bara datt där och störde dom. Efter deras träning hade vi ett möte med Jonas som gick ganska bra, tog lite för lång tid så jag och Sanna missade vår träning, vi slutade prata precis när vi skulle ställa upp i slutet, så vi var med då...

Sen fick jag vänta på att mamma som skulle hämta mig.
Då var nästan allt övar för dagen. men när jag kommer hem så upptäcker jag att glömde min jacka på UBK och i jackan har jag mina nycklar och kortet som öppnar mitt skåp. Inte okej,. så jag får fara tillbaka till UBK. hade väkdigt tur att det var kvar folk där eftersom att mina nycklar skulle varit inlåsta där annars.

Nu har jag nog skrivit om min dag. Inte riktigt den roligaste.
Nu ska jag slå sönder min  boxningsäck , BLÄÄÄÄÄÄÄ vad jag är less


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0