tråkigt...eller?

Hejsan...Sitter och pluggar biologi... Har prov på torsdag om ekologi och vatten(förstår inte riktigt varför vi ska ha båda samtidigt) Det är inte så roligt, jag är ganska trött på att läsa om olika parasiter och vad som får vattnet att bli brunt. Men på torsdag är det över!(För den här gången)


Hittade det här klippet... Undrar hur de fick ideén att göra om den här låten...
Av någon anledning känns filmen som en parodi på sig själv ibland ;)


    /)/)
  (='.')=
c(('')('')

En kompis lärde mig idag hur man gör kaniner med hjälp av olika tecken man kan finna på tangentbordet . visst är de söta!!

  (V)
  ('.')
c('')('')

Hittade den här på internet(hmm..jag måste verkligen ha tråkigt)

  
    ^^
 =('.'=)
   (    )/)

En katt...




Ett bra band fast de har ganska deprimerande låtar^^
Jag vill också kunna animera!! Hmmm jag undrar hur svårt det är... (-_-)?

Jaja nu ska jag återgå till mitt pluggande

Hej så länge!!!! ;D
   

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0