Min torsdag...

I torsdags när Emma och Ida delade ut lappar på stan var jag ute och satte upp affisher och delade ut lappar på några skolor. Jag lyckades skicka med en affish med min kusin som bor i obbola. Jag bad honom sätta upp en där men eftersom han ibland verkar befinna sig ganska mycket i det blå så vet jag inte riktigt hur det gick med den saken.

Själv så for jag och pratade med min gamla lärare på haga och bad henne dela ut lappar till de som går i åk 4 till åk 6 och det skulle hon göra. Mötte några kompisars syskon när jag var där och de var ganska jobbiga och retade mig för att jag var kortare än några av dem. Men de slutade när jag sa att de kanske var längre men att jag var mycket smartare än dem... Trodde de skulle protestera mot det men istället höll de med :P Träffade även de barn från haga som hade varit och provat på ju-jutsu under tema veckan de peckade på mig och skrek nej det är ju-jutsutanten och sprang iväg... tror att jag sanna och Emma kanske hade varit lite hårda mot dem...fast det behövdes^^

Efter att ha bråkat lite med hagabarnen och delat ut lappar där så begav jag mig till sandaliden där jag hoppades på att få tala med min gamla fritidslärare men hon var tyvärr ledig. Jag bad vikarierna att dela ut lapparna till barnen. Barnen började plötsligt fråga vart jag tränade och en kille blev överlycklig när han hörde att jag tränade på UBK tydligen så går han knattenybörjare där. Han började prata jätte mycket och berättade hur han brukade slå ner alla på träningen med sparkar och slag och allt möjligt. Något som jag tvivlar starkt på när han har Ida, Anna, Maria och Robin som tränar^^ lärarna trodde inte heller på honom. En annan tjej kom och berättade att hon hade tänkt börja träna men att hon hade anmält sig försent. De frågade även vilket bälte jag hade och tyckte att brunt var en jätte cool bältesfärg, det slutade med att en av barnen ville ha min autograf. Sandaliden barnen var mycket trevligare och alla jag pratade med lät ganska sugna på att komma och testa så jag hoppas att många av dem kommer :)

Vi var också med i tidningen idag det stod med liten text "Prova på ju-jutsu" i en artikel om musik.
Just nu är också Ida och Emma ute och delar ut fler lappar så nu får vi se hur det går på måndag!!!!



En glad låt...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0