Kulturlov...blää!!!

Hejsan!

just nu sitter jag i klassrum S403 och väntar på att min lektion i webbdesign ska börja. I eftermiddag när jag slutar ska jag fara runt på några skolor och sätta ut affisher om kulturlovet. Jag och Ida har nu arbetat i flera veckor med attt ordna "dropp in jujutsuträningar" där barn ska kunna komma och prova på jujutsu. Vi skulle få hjälp av kommunen men kommunen SUGER!!!!!!! hitills har de nästan inte hjälp oss något alls, de har bara krånglat till allt.
Vi hade nog klarat oss bättre om vi hade skött oss själva... Nu måste vi plågas med att gå på deras möten som inte leder någonstans...fast nu är det bara 2 veckor kvar.

Ida och Emma (kanske Sanna) ska gå runt på stan och dela ut flyers om kulturlovet när de slutar. Förhoppningsvis får vi några barn som vill komma och träna under lovet.




SUUUUUUR!!!! grrrrrrrh...!!


Adios!!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0