Kast träning!!! :D

Det var ett jätte kul kastpass idag. Vi görde några offerkast, harai goshi, ogoshi och lite andra kast. Vi var ganska många på mattan idag det var jätte trevligt. Tyvärr så gjorde jag illa knät igen...(fast jag han träna nästan hela passet :D) det gjorde jätte ont den här gången, ungefär som när jag vred till knät på mitt och Idas sommarpass. Fick lite problem att stödja på det en stund... nu är det lite bättre men jag tror jag ska gå till skolsköterskan imorgon. Jag tror jag vet ungefär hur det kanske kommer bli, det finns nämligen några alternativ:

Scenario 1) Skolsköterskan kommer linda mitt knä och säga att jag inte får träna på flera veckor och om det inte går över ska jag uppsöka läkare.

Scenarion 2) Hon skickar upp mig på vårdcentralen där de skickar mig vidare till akuten där de röntgar. Flera veckor senare ringer det och berättar att de inte hittade något fel och att jag ska äta alvedon tills det gått över...

Scenarion 3) Hon bokar en tid med skolläkaren som tycker jag ska undvika träning.

Scenario 4) Jag kanske blir skickad till någon som kan hjälpa mig.

Scenario 5) jag får gå hem utan hjälp för att de för tillfället har hälsoundersökning för ettor.

i
Ja, ja jag får försöka göra det som sniglarna i denna video uppmanar till XP


Den här låten gick vi och sjöng i skogen hemma hos Sanna, Ida dansade fint till den. :)

Sleep well!! :)

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0