Suuuuur....

Idag hade vi barnträning och barnen var jätte jobbiga idag, de har aldrig pratat och tjafsat så mycket förut. Så nu är jag nog hatat av både barn och föräldrar, för att träningen slutade med att jag blev förbannad. Jag skrek till barnen som bråkade om att de ine han köra i tunnelnstaffeten att det var synd för dem att de inte han. De blev inte så glada men jag var inte så glad heller... kanske får förklara anledningen till varför nästa träning...

Ikväll är det premiär för Harry Potter på bio...  jiiiippi... eller inte... jag kommer nog inte i hinna gå  på den innan den slutar gå på bio, då ingen vill gå dit med mig :(
De flesta av mina kompisar har redan bestämt med någon annan :( :( jag får nog vänta tills den börjas sälja som DVD. Har jag tur kanske Maria och Ludvig inte har bestämt med någon än.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!

//M

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill gå med dig! :)

2010-11-17 @ 22:49:46
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: malin

Ja! :D

2010-11-18 @ 06:46:21
Postat av: jem

Ännu en superdag?

2010-11-18 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0