Sundsvall

Hejsan!

Efter vår trevliga helg tillsammans drog jag till Sundsvall för att min lillebror skulle spela handboll. Vi sov på på ett Scandic hotell tyvärr var jag tvungen att dela rum med min bror och min yngre kusin... De var jätte jobbiga som vanligt. På kvällen åt vi en fin middag som bestod av en macka med gravad lax till förrätt, sedan en varmrätt som bestod av kyckling i kantarellsås och sist åt jag rabarberglass till efterrätt.

Min bror och min kusin såg sedan vår Harry Potter film på kvällen och efterråt sa min bror "Emma är seriöst bäst" Så han tyckte att Em var den bästa i vår film(Jag håller nog med honom om det, fast alla var bra fast på olika sätt ;P)

Sedan såg jag på anime och SMSade lite innan jag gick och lade mig.

På morgonen drog vi till målsta(typ en blomster grossist) som hade öppet hus min mor och min moster sprang runt och kollade på fina växter de kanske skulle beställa och jag gick runt och petade på alla växter som var runda och gröna. 

Efter det drog vi till birsta city och gick runt på affärerna innan vi tog en tur på IKEA.

Sedan drog vi hem(Vi var och tittade på handboll också.Fast det orkar jag inte skriva om... handboll är en konstig sport...)




Nu ska jag typ göra läxan!!!

Adjö!

//Lia

Kommentarer
Postat av: Em

haha jag är bäst! :P

2010-11-22 @ 20:15:58
Postat av: Lia

Ja :)

2010-11-22 @ 20:20:45
Postat av: Sassa

jag håller med Lia, handboll är konstigt

2010-11-22 @ 22:37:50
Postat av: Ida

Handboll är typ coolt!

2010-11-22 @ 22:56:39
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: Em

Jujutsu är coolare ;)

2010-11-22 @ 23:17:56
Postat av: Ida

jag sa bara att det typ var coolt. ju-jutsu är ju COOLAST!

2010-11-23 @ 07:33:23
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: Lia

Fast handboll ser ganska fånigt ut... de kramas sen måste de släppa kramgreppet för att domaren blåser i en pipa... Men jag tycker synd om målvakterna, de där bollarna måste göra jätte ont att få på sig... ;P

2010-11-23 @ 08:26:51
Postat av: Sassa

De får skylla sig själva om de ställer sig i målet

2010-11-23 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0