PACKAAAAAA

Imorgon börjar norrlandslägret!
Ska träffa tjejerna på UBK vid 12. Vet inte hur jag ska ta mig dit med alla grejer, får lösa det sen
Jag har långt ifrån packat klart och kommer ha glömt massa saker känns det som. har skrivit upp en packlista så jag ska komma ihåg en del saker i alla fall.
Kommer nog inte heller hinna packa klart till 12, eller jo det borde jag, får i alla fall hoppas det!

Är galet taggad på lägret, det kommer äga!


Jag och min packlista just nu

Jag tror att jag ska lägga mic och sova nu, första natten jag får sova ut på lovet, fast jag får inte riktigt sova ut i natt heller, måste hinna duscha i morgon på morgonen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0