en blå med flera bruna

Idag hade vi jujutsu träning med brungruppen. Lilla Ida hoppade in och var med oss idag(Hon är typ jätte duktig).  Hon såg lite kaxig ut där hon satt längst ut med sitt blåa bälte brevid både brunbälten och svartbälten. Jag hoppas Sanna tog några bilder på det :)

Träningen var jätte kul vi körde ledtekniker, det enda jag verkar kunna köra utan att riskera att göra illa mitt knä. Det börjar bli lite jobbigt, jag vill kunna vara med och kasta men mitt knä antingen vrider sig eller viker sig så att jag faller varje gång jag försöker... Jag får helt enkelt stå över alla svep och kast tills jag inte längre har problem med knät... :(


En amigurumi sjöjungfru jag gjorde i våras!

Nu ska jag sova! Natti natti!

//Lia


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har en del bilder men orkar inte lägga ut dem nu de kommer förhoppnigsvis i morrn^^

2010-11-11 @ 22:43:44
Postat av: Malin

Okej^^

2010-11-12 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0