Barnen

Idag på barnträningen skulle vi ha provgradering med 5 av dom i orangegruppen men det kom bara 3... Sanna och Johhny satt och kollade på dom, jag tror att det gick ganska bra.
Jag tog resten. Vi började med stiltävling så fick dom testa teknikerna och sen fick dom säga om domm skulle fara på tävlingen eller inte. det blev ojämt och det var bara en från gul gruppen som ville vara med så jag tog han från gulgruppen så fick han köra lite med oss :)
efter att ungefär halva passet hade gått tyckte jag att dom som inte skulle tävla inte skulle behöva träna på att tävla. så jag sattde igång dom med lite newaza medan jag kollade på dom som körde stil. sen fick sa jag till dom som körde newaza byta kompisar lite då och då. Och jag försökte lära "stilbarnen" att vara duktiga
Det blev lite kaos då och då men det var kul :)

Efter som att det bara är 3 barnpar som ska tävla och eller är från orange och ett är hälften från gul och hälften från orange så kommer jag ha massa barn som får stå på prispallen, det är kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0