ARRRRG!!!

HEJSAN!!

idag har jag Ida Robin och Erik tillbringat dagen på ubk. Vi höll i ett litet "Prova på jujutsu läger" Oturligt nog kom det bara 6 barn(vi hade tydligen skrivit fel datum på reklambladen vi delade ut...så det sög...) min mp3 har också dött och modellen har även försvunnit ur sortimentet något som jag tyckte var synd för min mp3 var perfekt för mig( nämligen liten, stötålig och med starkt batteri) det som finns att välja på nu i mp3 hyllan är ipods och stora mp3-spelare med gigantiska skärmar. Jag använde min mp3 mycket när jag tränade och behöver därför en stöttålig mp3 och mp3-spelare med stora skärmar krossas så lätt(har nämligen testas 2 sådan och båda sprack) Ipodsen är istället ganska bra storlek och sådär men de har funktioner som inte jag vill ha. VAD ska man ha en mp3-spelare med videokamera till!!!??? ska man inte lyssna på musik med dem!!!?
Sen när jag skulle lägga upp bilder från igår visade det sig att bilderna inte kan överfäras till en dator för enligt den så finns bilderna inte, så jag är lite upprörd just nu....



Julkalendern som var i år... hehe



Nu ska jag sova och se om världen är lite ljusare i morgon...

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0