Andra

Andra och tredje dagen måste också få vara med!
Men orkar bara fixa andra nu. tredje kommer antingen senare i kväll eller imorgon
jag fotoade vår mat :)

min lunch

Malins lunch

Min mat när det inte är mikrad

och när den var mikrad

Eriks lunch

Robins mat i mikron

Robins mat

Malin

Erik

Robin

Malin Blev väldigt ledsen när det inte kom några barn på efter middagen.
det hade varit 3 på förmiddagen
Jag och robin tävlad lite om vem som kunde stå på händer längst

Eftersom han är så duktig på de så fick jag köra mot vägg och han utan.
Sen tyckte han att det var orättvist så vi körde båda mot matta

Då fuskade han som ni såg. men får ju inte puttas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0