hyper

Aaaaahh! Jag är hyper! Jag vet inte vad jag ska göra! Har typ inte sovit något i natt, men är galet pigg och GLAD!!
Läste precis om de vitas pass. och blev ändå gladare :) och sen la hon in sailor moon också! :)
GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! :)
och sen har helgen varit kul också! :) 

jag har fötterna på glovet nu när jag sitter i min säng jag tror jag dör!
nu lyfte jag upp dom på ett bord!

Det har var ett väldigt konstigt inlägg, men jag är typ väldigt HYPER! ska nog ta en promenad till någon!! :):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):)

och nu är mitt rum rosa istället för blått!!



JAG ÄR GLAD!


Kommentarer
Postat av: victor

... okej... jag tror du borde gå och lägga dig tidigt idag...

2010-12-05 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0