Glashus och 2 träningar

Igår var jag, Emma, Sanna, Robin, Alexander Lejon, Peter, Erik och Victor på Glashuset och körde lite ju-jutsu, Vi hade också några som var ute i kylan och delade ut lappar. Jag tror att Erik var duktigast på det.
Det blev lite kaos då och då, Jag hade inte haft tid att planera så jättemycket, så vi fick bara visa lite tektiker, lite newaza och slag och spark. Jag tycker att det gick ganska bra, Vi(Erik) delade ut en del lappar. Sanna var också duktig som pratade :)

Efter att ha stått där i nästan 2 timmar gick vi tillbaka till UBK med mattorna vi hade haft med oss och så skulle vi se film och äta, vi kunde inte riktigt bestämma oss var vi skulle sitta för vi var så många. Men det blev väl typ bra.

När det började närma sig träning för Emma och Malin, kom Malin och jag avslöjade för dom att jag trodde att det var t-shirts träning. Sen just innan deras träning började så frågade Jens om jag ville vara med, med dom bruna/svarta och det är klart att jag ville.
Vi körde att askul pass!

Sen så bytte jag om till den vanliga dräken och så körde jag träning med dom blåa också :) mycket kata, Det är så kul, men jag är fortfarande lite rädd för att köra det. Vågar inte lita på att Uke kan ordningen på teknikerna..

Tyvärr fotade vi inget när vi var i glashuset men här har vi ju en bild på typ alla som var med idag!


Kommentarer
Postat av: victor

jippi... ingen tränng på 6 veckor...

2010-12-14 @ 14:11:08
Postat av: victor

hade faktiskt tänkt skriva träning men det är svårt med ett mindre finger :p

2010-12-14 @ 14:12:04
Postat av: Lia

har du brutit det?

2010-12-14 @ 14:44:20
Postat av: victor

nä har typ slitit av en sena så jag måste ha skena i 6 veckor:(

2010-12-14 @ 15:22:05
Postat av: Lia

Sena, skena...

2010-12-14 @ 15:48:21
Postat av: erik

2010-12-15 @ 15:09:50
Postat av: erik

Jäkligt synd...

2010-12-15 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0