Facebook saknar mig XD

Kollade min hotmail för första gången den här veckan. Jag hade fått ett mail av facebook där de undrade varför jag inte hade varit inne på länge. Det stod också att mina kompisar saknade mig(jag tror inte riktigt på det eftersom jag brukar träffa min vänner i verkligheten ofta, och de ser inte ut att sakna mig då XP)... typ creepy att de övervakar mig!!! XD XD


Look out for facebook or facebook will look up you... XP (Okej det där var typ mer creepy... jag skulle inte ha skrivit det... hur ska jag nu våga logga in på facebook ingen...) XP


Okej... det kanske är bäst jag går och lägger mig.,just nu skriver jag bara mystiska saker...



Beware of the yellow submarin!!! XP

Natti natti!!

//LiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0