en till skola

Nu har jag och sanna varit på en annan skola, på ett fritids. jag cyklade hem efter skola för att kunna byta till moppen och for sen till UBK och hämtade upp Sanna, vi åkte till skolan där vi blev mött av massa barn. dom visade oss upp till deras fritidsrum och visade oss till toaletterna så vi kunde byta om. Jag har tränat en av barnen innan så det var gansak självklart att han skulle gå fram och prata med mig, men när en av tjejerna går fram och kramar Sanna blev jag lite förvånad, jag frågade henne san om hon känne barnet det gjorde hon inte.
vi höll på och visade och lärde dom i 45 minuter kanske och dom tyckte att det var jättekul. när vi var klara och skulle byta om så kom en av dom och ville ha autografer av oss och då komm typ hundra till. Men det var kul. nu får vi hoppas att vi ser dom på mattan.

vi tänkte ta lite bilder men det blev inte så, så det har inlägget får vara lite tråkigt utan bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0