Lite sent inlägg om 2011

Januari:
Jag, Ida och Malin var med på ett Kuddepass för första gången.
Det blev strömavbrott på dojon.
Vi spelade tjejsnack hemma hos mig.
Tjejkvartetten såg Narnia på bio.
Vi firade Malins födelsedag med Fortet
Februari:
Jag spelade Warhammer.
Malin vikrade massa söta gubbar.
Det blev något fel på vår blogg så alla inlägg skrevs med stora bokstäver. (så ser dom ut nu iaf)
Robin klappar av och erik säger: jaha du klappa av, jag trodde du börja trumma
Ida är med på gröngruppens slagcirkel.
Jag och sanna fyller 18.
Bert och Berta uppdaterade ganska ofta.
Tjejkvartetten gick på C-kurs
Mars:
Ida smsbombade våra mobiler.
Sanna flög till stockholm.
Det var Ne Waza cup och jag och Malin var chefer.
Vi spelade rollspel hos Robin.
Vi tränade på Hamnmagasinet.
Ida var på ett bjj-läger.
Peter var med i Ettornas Projekt på Midgård och jag, Ida och Malin var där och tittade.
April:
Vi spelade in film hos ida
Vi var på vårfest och peter blev fasttejpad.
En brunträning var färgglad med 1 brunbälte, två svartbälten och tre blåbälten
Ida pratar när vi försöker sova och säger: "Emma, ser du också tetrisrutor när du blundar? man ser dom särskilt när man sitter i seiza...."
Ida och sanna hade graderingsläger
Vi tittade på Umespexarna. (texten blev stor och jag vet inte hur man ändrar...)
Jag och Ida var på påskläger.

Maj:
Sanna och Ida visade ju-jutsu på sjöfruskolan och jag och Malin åt godis. (nu är texten liten igen...)
Det var gradering och Tjejkvartetten blev en väldigt brun kvartett.
Vi grillade på gammlia och marinerade korv i saft.
Ida fyllde år.
Malins projektarbetes bok blev klar.
Ida var med på min flummiga lektion och förstod inte så mycket.
Vi var duktiga på kulturnatta.
Juni:
Jag, Malin och Sanna testade galna blommiga klänningar på stan.
Vi åt middag i Idas stuga och skrattade tills vi grät. Ungefär.
Vi åkte till Obbola för att fira Malins student.
Vi började planera för norrlandslägret (övertaggade?)
Malin tog studenten!
Vi såg film och sov hos Peter.
Jag, Malin, Robin och Robins kompis var på UppCon.
Vi solade utanför Dojon.
Juli:
Jag var i Norge
Malin Jobbade
Sanna var i Grekland
Ida hade tråkigt
Harry Potter hade premiär.
Vi var på Sommarläger
Augusti:
Vi var på Nolia.
Terminen böjrade med en STOOR brungrupp och Wille i täten.
Vi pysslade ihop ett fotoalbum med bilder från läger.
Erik gjorde ett konstverk av en potatis.
Jag och Ida hade maraton med svenska filmer.
Vi hade en hel veckas filminspelning.
Vi var i en lekpark och gick sedan till maxi.
September:
Vi gjorde en trailer till vår film.
Dojon drabbades av Bananlugor.
Vi var på första hjälpen kurs.
Vi åt frukost på bussen.
Vi textade film.
Vi lagade Lasagne på dojon.
Vi spelade in Häxan från Solen och såg film på Dojon.
Oktober:
Sanna och Ida var zombies i skolan.
Vi testade familjen Larsson med blåvitgruppen.
Höstfest och innan det, möte om Norrlandslägret.
Jag och Sanna provade studentmössor.
Ida, Sanna och Wille bastade med ansiktsmask.
Ne Waza cup.
Vår film hade premiär!
Erik fyllde år.
November:
Stiltävling
Vi gick på bio och såg de tre musketörerna.
Ida åkte utomlands och ändrade relationsstatus på facebook till allas förvirring :)
Jag, Sanna och Malin gick på Five, efter en förfest med coca cola och twilight parodier.
Vi hade intressanta träningar med vanliga kläder.
Vi såg breaking dawn på bio.
Norrlandsläger <3
December:
Vi skrev en julkalender.
Vi blev lite galna i hungerspelen.
Prov och läxor kom ivägen så vi hann inte träffas så mycket.
Vi spelade Spank the monkey på dojon, och Ida och Sanna spelade det och cluedo med Victor hemma hos dem.
Luciafest.
Malin hade tenta.
Vi firade nyår tillsammans, Tjejkvartetten.
Julfest!
lite sent men GOTT NYTT ÅR iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0