Universitetet och träning

Igår var jag på universitetet och lyssnade på information om lite olika program... Har nog nästan bestämt mig nu, måste bara prata lite med SYV och ställa lite frågor... Spännande spännande...
Sanna var också där så vi gjorde sällskap en stund.
Sedan hade jag och Sanna ett Ude Osae-pass för våra nybörjare :) De tyckte att ude osae var lite klurig, men de var duktiga ändå!
Vi avslutade passet med ude osae-randori - de fick använda alla attacker till ude osae de hade och fick försvara sig med bara ude osae. Det funkade riktigt bra :) Sen körde vi Ellens fys, hehehe....
Sedan var det dags för Kihon pass, men eftersom att Anders var sjuk höll jag och Sanna i passet. Vi höll i uppvärmningen och sedan fick alla träna lite individuellt på det de tyckte att de behövde öva på. Vi tjejer övade igenom grundteknikerna. Det gick rätt så bra, var lite trötta och flummiga bara ^^
Passet avslutades med träning till musik, "Var ligger landet där man böjer bananerna?"
Tycker armen är i lite fel vinkel...

Kommentarer
Postat av: jem

Jag antar det betyder att det blir DV programmet till hösten.

2012-02-03 @ 13:47:03
Postat av: Emma

DV?

2012-02-03 @ 14:50:17
Postat av: jem

Datavetenskap

2012-02-03 @ 20:11:23
Postat av: Sassa

Klart både jag och Emma ska börja där. Vi kommer med ritblocket och färgpennorna i högsta hugg:P

2012-02-03 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0