Vitt vuxen

Idag var Sergio och Jakob borta så jag och Emma ansvarade för nybörjarna, helt själva (Andreas körde uppvärmning och slut fys, men ändå) det blev tre nya tekniker för dem och både tuppfight och häst å riddare. Blev riktgt glad över att höra hur mycket ny börjarna skrattade åt övningarna och fick höra att de tyckte de var riktigt kul :D Lite spännande var det att instruera vuxna men när man väl gjorde det så insåg man att vuxna bara är lite större barn :D

.
Ett barnpass för ungefär ett år sedan när jag och Ida hade en grupp tillsammans, känns som en evighet sedan...

Nu ska jag återgå till att skriva min uppsats om barn och rädsla... fråga inte varför:D

//Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0