cykeltivoli

Idag har jag satt upp affischer för UBKs nybörjarstart på stan :D I alla fall på några av anslagstavlorna runt centrum, kanske sätter upp på de andra om jag har tid någon gång :)
Efter skolan cyklade jag till dojon och mötte Ida. Där hängde vi en stund, Erik kom dit, och Robin och Victor. Efter att ha snyltat på deras godis och dricka cyklade vi hem till ida där vi (ida) lagade middag och satt vid datorn och typ... spelade facebook spel.
Vi år goood kyckling me ris å goood vitlöksås.
Sen gjorde vi inte så mycket egentligen, utom att äta laktris framför datorn, spela facebookspel, och sedan rullade vi ner mot träningen.
Det var spännande.
Ida bor på berghem, längst upp i hela världen, och skulle skjutsa mig på min cykel till dojon så ida slapp lämna sin cykel på stan. Genom skogen ovanför gamlia börjar det slutta ner så vi vinglade fram i hög fart över stenar och gupp och rötter på min stackars gamla cykel. riktigt spännande :P kändes som att vi skulle krocka i ett träd när som helst :P hahaha det var jätteroligt :P
som om vi var med i twilight o.O (när edward springer med bella på ryggen i skogen och träden ba susar förbi :P)
Sen rullade vi vidare genom gamlia och backen nedanför i typ 100000 km/h. Spännande vare, haha :P
På dojon träffade vi sanna och diskuterade och kollade upp en sak som jag inte orkar berätta om nu, får se om den funkar först så kanske vi berättar sen :)
TRÄNINGEN var ROOLIG med ledtekniker. Det kändes riktigt mycket i handleden. KUL :) jooobbig fys på de nya mattorna som är som klister och jättejobbiga att åla sig fram på.
// Du-vet-vem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk å att cykeln snart fyller 50 år :-)

2011-09-06 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0