Konstig (skol)dag?

Idag hade jag ingen engelska, för att jag inte är i gruppen som ska redovisa idag = Sovmorgon :)
ca kvart i 10 mötte jag upp några klasskompisar. 10.00 gick vi till min mammas jobb (förskola) och intervjuade rektorn/förskolechefen om arbetsmiljön de hade. Vi fick missa vår arbetsmiljölektion föt
Sen bussade jag ner till stan, cyklade till draggen och åt med Robin och Ida och planerade ett överfall!!
Eftersom att Victor fyller år idag skulle han så klart födelsedags-mosat, så vi smsade dit Erik och Viktor Kröger. Sen gömde vi oss vid Victors skåp, väntade ett tag och när han kom och låste upp sitt skåp attackerade vi :P
Det var någon som tittade undrande. "Han fyller år!" svarade vi och personen tittade lite mer undrande :P
Sen gav jag Ida bilderna jag fotat på överfallet och cyklade tillbaka till Vasaplan för att ta bussen till tandläkaren. Konstigt att jag inte fått något påminnelse-SMS tänkte jag men struntade i det.
Åkte upp till tredje våningen där en tant håller på att låsa tandläkardörren: "det är inga tandläkare här idag. Dom är på något regionsgrejs" (hon sa inte grejs men minns inte vad hon sa)
(när jag kom hem fick jag veta att mina föräldrar visste att jag fått en ny tid, men det visste inte jag)
Bussade till stan, pluggade på biblioteket, för min sista lektion var instäld för att läraren är borta (och vi egentligen inte behöver den lektionen). Mötte ida. Följde med när hon kollade på ljudböcker, köpte lurar, lämnade igen filmer.
Åkte till dojon, hängde med Ida och Erik och pratade BJJ.
Gick till körskolan, körde bil, gick till dojon, chillade med Ida och tittade på norrlandslägerbilder, åkte hem. :)
Har inte satt min fot i skolan alls. känns lite skumt :)
ögonen blir galna... o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0