Marsmallows, köttbullar, läsk och korv...

Igår var vi alla (- Peter och Alexander) på Gamlia och grillade. Alla hade med sig lite olika middagar och så umgicks vi och hade det trevligt.

 
Dock började jag under kvällensgång fundera vad det är för folk jag umgås med...
.
Vet inte riktigt vem som började men både Ida och Erik tyckte det vore jätte smart om man åt köttbullar och marsmallows samtidigt.
.
Ida och Eriks middag...
.
Emma testade, så gjorde Robin och Victor med
.
Malin åt sallad istället och jag valde att äta potatissallad och bröd till min korv

Ida och Erik med vis assistans från Emma, Victor och Robin ägnade resten av kvällen åt att fylla marsmallows med läsk, grilla gelehallon och läskmarinera korv och köttbullar

.
De påstod att allt blev jätte gott... vet inte riktigt om jag tror det...

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Lia

vill inte veta vart geléhallonet hade varit... eller påsen... jag tror inte Ida upphettade hallonet tillräckligt mycket för att ta död på alla mikroorganismer... huuuu....

2011-05-08 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0