Grattis och förlåt gumman

Kommer in i tränar rummet och möts av en förnärmad Ida som tillslut visar mig inlägg med en massa bilder från när jag, malin och emma fyllde år. Så nu tänkte jag beskriva dig Ida med hjälp av bilder.
always center of attention
.
Carameldansen (behöver jag säga mer???)
.
Vår alldeles egna kock
.
ROSA
.
Aktivitets arrangören


Favorit godiset
.
Guldtights och rosa väska, så man hittar igen dig i stora folksamlingar ;P

Alltid lika glad (nästan)
.
Harry Potter

Kapten
.
Träningsnarkoman ;P

Boende på dojon
.
Och en av mina äldsta vänner, tänk vad tråkigt vi skulle ha utan dig. Stort grattis på födelsedagen :D

//Sanna

Kommentarer
Postat av: ida

Tack Sanna :)

Beroende av dojon-bild när jag sitter i killarnas omklädningsrum :) hihihi

2011-05-12 @ 23:46:39
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: Em

Bästa inlägget ju! XD

2011-05-13 @ 08:34:54
Postat av: Lia

Hahaha trodde det var tjejernas omklädningsrum ett tag XD

2011-05-13 @ 09:57:12
Postat av: Sassa

jag missade helt att det var killarnas, såg det först när Ida pekade ut det :D

2011-05-13 @ 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0