Stockholm

Imorrn så ska jag flyg till stockholm, jag ska på utbildning med elevrådet :D. Vi flyger ditt sen sover vi på ett vandrarhem/ hotell (det ville inte riktigt bestämma sig för om det var ett hotell eller ett vandrarhem...) sen äter vi frukost buffe (YAY) på lördag morgon, går på utbildningen och tar natttåget hem kl 22.00. Det blir en liten mini semester, precis vad som behövs. Ska packa väskan när jag kommer hem ikväll, ska försöka slippa att checka in väskan så det blir en liten väska med bara det mest nödvändiga (typ tandborste). Ska bli jätte kul, ända tråkiga är att jag missar en dags lägret och festen på kvällen :(, men jag överlever nog :P




Jag och Em satt tidigare och skrev lite på vårt manus, insåg att det är ganska mycket skämt om Justin Beiber

Hihi

Nu ska jag planera dagens pass, tror att det blir Ude Osae idag :D

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Em

Hihihhiihih!!!

2011-04-01 @ 00:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0