Kanske ganska frisk...??

Var ute med klassen i fredags det resulterade i att jag hade 38, 6 graders feber när jag kom hem. Trodde jag hade blivit frisk men tydligen inte, mår bättre nu men jag plågas av huvudvärk, hosta, halsont och snuva. Jag har fortfarande inte tid att vara sjuk så jag får väl leva på Ipren denna vecka med. Nu ska jag snart ner på dojon, det är föräldraträning idag, kommer vara grymt många på mattan (förhoppningsvis) kommer bli jätte kul, ska få plåga min pappa lite extra då han är där för att Elin tränar XD

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar hur du mådde föra veckan om "plågas av huvudvärk, hosta, halsont och snuva" är att må bättre" ?

2011-03-21 @ 08:24:17
Postat av: Sassa

Det vill du inte veta ;P

2011-03-21 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0