Obbola

Igår åkte jag, Sanna och Ida ut till Obbola där Malin hade studentfirande för släkt :) Vi var inte så duktiga på att hitta dit... Vi körde fel, hamnade på en avstängd väg, körte åt motsatta hållet men tillslut hittade vi rätt. Vi fikade och spelade mobilspel hos Malin och när det var dags att åka hem tänkte vi "Man borde ju kunna köra ut ur Obbola den här vägen" men hamnade på något litet stugområde ute i skogen.... Så det var bara att vända om och köra tillbaka samma väg, så tillslut hittade vi ut :)
Inga bilder togs :S
men här är en fin låt :)
Brittiska :]
// Em

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var sanna som tänkte så, jag sa från början att vi skulle vända!!

2011-06-20 @ 16:53:10
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: Sassa

Du var ju inte mycket bättre inne i stan

Jag: "Jag tar vägen via Ålidhem..."

Ida: "Nej, följ denna väg, SVÄNG HÄR!"

väggen jag tänkte ta svängde och tydligen gjorde Idas väg det med...

Ida är söt

2011-06-20 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0