Helgen

Lite kaosartad helg:

Var nere på dojon kl 9.00 i lördags för mina vitmon hade gradering, de var jätte duktiga och alla klarade graderingen:D Sen fortsatte dagen med massa graderingar och annat fix inför nästa termin t.ex. som att jag och Emma ska ha en barn grupp tillsammans samtidigt som vi ska vara hjälpisar på vuxen sidan (jätte spännande). När graderingarna var klara satt vi på dojon och väntade på Peter, han hade försvunnit hem under dagen. Detta resulterade i att Ida lekte klotterplank

Eriks mästerverk.

I väntan på Peter han vi även med att äta lite glass och att vänta lite mer


När Peter dock upp begav vi oss till broparken för att ha picknik
.
Vi åt och hade det trevligt innan vi tog oss till Peter 
.
Men först hade Ida och Peter vatten krig fast med Sockerdricka istället för vatten...

Där blev det film och popcorn plus att  Emma och Robin  som varit och firat Emmas syster Ida (grattis i efter/ förskott) dök upp, Lejon kom aldrig han typ ville inte va med oss (dålig stil).
Vi hade en  mysig kväll och jag och Emma somnade mitt i första filmen sen sov vi resten av kvällen/ natten. Malin for hem (missade helt detta) och de andra såg tydligen lejonkungen innan de också la sig.

På morgonen åt vi frukost, victor tog bussen in till stan, Robin och Emma gick till Emma och vi andra gick ner på stan. Det var nämligen knatte uppvisningar på förmiddagen, barnen var jätte söta och duktiga. Sen ahde mina barn träning, alla mina hjälpisar hade övergivit mig så jag fick ha Jonas som hjälpis (lite små konstigt att presentera Jonas som min hjälpis...:P, men tack för hjälpen Jonas)

Emma och Malins grupper hade träning och ungdomsligan var med och tävlade mot barnen, vi vann med nästan bara hedliga sätt ;P

Nu ska jag sluta förvirra er och gå och lägga mig, EN VECKA KVAR AV SKOLAN INNAN SOMMAR LOV :D

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0