Världsherravälde!!!

Jag och Lia har planerat hur vi ska ta världsherravälde, så här kom vi fram till det:

Lia säger:min mat är typ inte mat....

Sanna säger:hmm... jobbigt,  vad är det då??

Lia säger:Vill inte veta... pappa sa hamburgare men jag tror inte det är hamburgekött snarare torr kyckling eller papper....

Sanna säger:haha, kanske mcdonalds mat??

(Kort förklaring på detta: jag och Lia har tidigare haft disskutionen om macdonnalds och vi kom fram till att de tar leksakerna som blir över och maler ner dem i hamburgarna, där av den konstiga smaken)


Sanna säger:skulle inte förvånna mig, 
de försöker ta över världen genom att hjärntvätta alla med deras dåliga mat....

Lia säger:ja ida är redan fast eftersom det är billigt

Sanna säger:vi kommer bli slavar under mcdonnalds

Lia säger:Inte då! vi måste gå till anfall sanna, försvara oss innan det är för sent!!

Sanna säger:ja vi får bilda en försvars styrka

Lia säger:ja... hmm... vad ska vi kalla oss?

Sanna säger:vet inte...

Lia säger:The fooddestroyer...    oooooh galet med o och d

Sanna säger:smart,  jaaaaaaa,  vi kan kalla oss fd för kort

Lia säger:ja... bara de inte blandar ihop oss med ngra andra XP

Sanna säger: haha

Lia säger:ska vi arbeta i skuggan?

Sanna säger:jaaa, mycket roligare så

Lia säger:då måste vi skaffa oss svarta trenchcoat och små mystiska hattar XP

Sanna säger:jaaaa,  vi kan bilda en sekt

Lia säger:hahahaha med enbart 2 medlemar

Sanna säger:vi får lura in fler

Lia säger: Ida, Emma??

Sanna säger:man tjänar ju mycket pengar på sekter. ida är ju redan en av fienderna

Lia säger:just ja hon äter macdonalds...

Sanna säger:hon är hjärntvättad, vårt första mål får vara att befria henne

Lia säger:mm... vi bjuder henne på riktig mat!!! Sen blir hon tvungen att lyssna på caramelldansen på reapet tills hon är hon igen

Sanna säger:jaaaaaa

Sanna säger:vi kan värva alla ubkare och träna barnen att bli vår arme

Lia säger:hahahahahahah

Sanna säger:sen kan vi ta över världen, mowhahhaa

Lia säger:ja!!!!

Sanna säger:världherravälde, här kommer vi.

Lia säger:jippi!!! världen får se upp!!!

Sanna säger:japp för här kommer vi.

Ja för alla ni som inte vet det så är jag och Malin fullt normala, i en fullt onormal värld.


//Sassa


Kommentarer
Postat av: Em

HAHAHAHAHAA

men jag äter ju också på McDonalds ibland.......

2011-01-25 @ 09:29:47
Postat av: Sassa

huh... då måste vi ju omvända dig med

2011-01-25 @ 09:35:42
Postat av: jem

Jag vill ta en bild när ni smyger omkring i trenchcoat och hatt

2011-01-25 @ 09:54:13
Postat av: Sassa

Det ska vi nog kunna fixa, ska bara hitta treanchcoat och någon mystisk hatt XD

2011-01-25 @ 12:32:48
Postat av: Lia

Den måste vara jätte mystisk ;P

2011-01-25 @ 17:03:38
Postat av: Ida

Ni ska veta hur längesen det var jag åt där!!!

2011-01-25 @ 20:04:20
URL: http://idapuh.blogg.se/
Postat av: Lia

Hahaha XP

2011-01-29 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0