Narnia

Igår var vi tjejer och såg på Narnia i 3D, för bio biljeterna vi fick av umeåbudoklubb.

När jag slutade skolan igår väntade jag på Ida sen gick vi ner och satt oss på dojon ett tag innan vi gick till Midgård, där Ida hade gitarr. Emma kom och tillsammans tog vi bussen ner på stan där vi träffade Malin. Vi hämtade ut biobiljeterna sen gick jag och Emma och tog två nya hål i öronen vardera. Var riktigt spännande då det var nästan fem år sen jag gjorde det sist. när jag och Emma var klara så gick vi alla fyra på Frasses och åt middag.
.
Blev parisare för mig och Emma och hamburgare för Malin och Ida.
.
Vi fick varsin mellan popcorn och mellan dricka, Emma spillde ut typ halva sin popcorn halv vägs in i film.
.
Så här snygga var vi i 3D glasögonen, vi kanske borde ha dem oftare:D

Sen for vi hem till Ida där vi såg Harry potter 2 och planerade inför vår nästa film, kan avslöja att vi snart börjar med inspelningarna och att jag och Emma ska skriva klart manuset på tisdag vecka 4. Ja chockerande nog så ska vi ha ett manus XD

Vi avslutade kvällen med att se vår film innan vi somnade

När vi vaknade i morrse så planerade vi klart för filmen sen åt vi frukost. Under frukosten var Ida kreativ.


Ida koncentrerar sig och detta är resultatet
.
Ett hjärta...
.
Ida...
.
Tjejkvartetten...

Så nu vet ni vad man kan göra om man har lite tid över och en massa bröd smulor XD

//Sassa

Kommentarer
Postat av: jem

Glöm inte att ge Malins fot en huvudroll

2011-01-15 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0