Misstolkningar...

Idag var jag, Sanna och Ida på en skola och visade ju-jutsu för tjejer i årskurserna 4-6. När vi skulle visa ne waza och ida tog en fasthållning på mig, tate shiho gatame började några av tjejerna fnissa. De vågade inte berätta vad de skrattade åt och medans barnen testade ne waza visade Ida sanna och mig en uppvärmningsövning där man skulle sitta gränsle över sin kompis. "Ni vet väl att ni inte är ensamma här inne" var kommentaren vi fick. Vi fick förklara för dem att det här är ju-jutsu övningar och inget annat...
// Emma & Sanna

Kommentarer
Postat av: Erik

skoj att ta den diskussionen med dom xP

2011-01-20 @ 18:04:48
Postat av: Lia

HAHAHAHAHAHA!!! Ni tvingade de inte att göra övningarna? ;P

2011-01-20 @ 19:05:48
Postat av: Sassa

Erik du ska ju med nästa vecka, då kan du väl göra det?? ;P

2011-01-20 @ 22:41:34
Postat av: Anonym

nää uppvärmningsövningen som ida visade var det inte ens tänkt att de skulle se det skulle hon bara visa mig och sanna... x)

och de fick väl prova tate shiho gatame om de ville men... ;)

2011-01-20 @ 23:22:10
Postat av: Lia

Hahahaaha ni skulle ha kört sköldpaddan 1 :D (vet inte vad den heter så jag har döpt den själv) Då man ska ligga på varandra och den undre ska dra sig fram :D :D :D :D

2011-01-21 @ 09:53:32
Postat av: Robin

Varför inte ta kaviartuben också? :P

2011-01-21 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0