Framtidsplaner

Vi tjejer hade som vanligt en msn disskution alla fyra, som vanligt så spårade den ur... ganska mycket. Vi började prata om jobb och kom då in på ämnet pengar...

malin säger:Eller så gifter du dig in i en rik familj eller skaffar dig en rik fästman

Ida säger:PENGAR, Äkta kärlek och PENGAR

Emma säger: Hollywood fru, ska vi bli det??
 sen är vi med i svensk tv och skämmer ut oss

Sanna säger:jaaaaaaaaa

malin säger: och gör sedan reklam för hamburgare...

Sanna säger: med massa tofsar

Emma säger: jag vill inte samla på tofsar... jag vill samla på pandor...

Ida säger: nu spårar det..

Sanna säger: jag ska gifta mig rik så ida när du hittar en rik man se till så att han har en snygg bror jag kan gifta mig med

Emma säger:han kan ha 3 bröer en var till oss ju! haha x)

malin säger: ja då blir våra barn släkt

Sanna säger: vi blir släkt

Emma säger:oj det var nästan lite läskigt...

Ida säger: jag var typ seriös sen hittar nu på massa saker

malin säger:Hahahahaah!!!

Sanna säger:hahaha

Ida säger:HJÄLP!!!

Emma säger: då måste man stå ut med er resten av livet...

Sen bytes ämnet till vänner, manga och lögner i en salig blandning. Ja våra samtal brukar spåra ut, detta måste nog räknas till en av de normalare samtalen vi haft XD

.

Nu ska jag lägga mig och sova god natt

//Sassa


Kommentarer
Postat av: jem

Jag blir imponerad över era framtidsplaner

2011-01-19 @ 09:39:23
Postat av: Em

Vi är smarta ^^

2011-01-19 @ 09:45:42
Postat av: Lia

De är "jätte" genomtänkta :D

2011-01-19 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0