Förbättring...

Nu är det snart dags för en ny termin. Den förra var ganska kaosartad då jag kände att vi inte hade så mycket koll...Men den här terminen ska bli bättre! jag har tänkt ut lite olika saker som jag hoppas ska underlätta både för mig och gruppen:

1) Jag ska skriva hur många gånger jag har kört teknikerna med barnen, och vad som är bra med tekniknera och vad som är dåligt.

2) Jag ska ha ett skrivblock i min pärm och där ska planeringen skrivas ned varje gång så jag ser vad de har gjort.

3) jag ska be om att få föräldrarnas meiladresser... för att kunna sprida information lättare...

4)All information ska de få åtminstonde 2 veckor innan och informationen ska gå till både barn och föräldrar(på så sätt kanske vi får fler som vill komma på aktiviteterna som vi annordnar :D :D)

 
Sen får jag hoppas att det blir lite mer strukturerat på det här sättet :D



Röda och vita nejlikor^^

//LiA


Kommentarer
Postat av: Em

Asbra Malin :D Jag ska också ha en skrivbok och skriva planering varje gång... fast det var vi rätt så bra på förra terminen också ^^

2011-01-04 @ 02:43:28
Postat av: Lia

Ja planering var vi grymt bra på! :D synd bara att vårt block försvann ;P

2011-01-04 @ 10:02:26
Postat av: Lia

Hmm... min första kommentar försvann...? konstigt XD



Ja att skriva ner vår planering var vi grymt bra på! :D synd bara att vårt block försvann :P



Information var vi oxå bra på att ge ut. det kom bara inte alltid enda fram(det kom till barnen inte längre XD)

2011-01-04 @ 10:06:18
Postat av: Lia

jaha... nu kom min kommentar tillbaka... mystiskt... ;P

2011-01-04 @ 10:06:57
Postat av: Erik

råkat ut för det jag med =P

2011-01-04 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0