Cirkus tjejkvartetten

Jag och Lia har kommit fram till att vi ska starta en cirkus, fråga inte hur vi kom fram till det för jag tror inte jag kan förklara det så att någon annan än jag och Lia förstår. Detta är i alla fall vad vi kom fram till att alla skulle göra:

Sassa: Snabbdukaren (fråga inte varför...)
Lia: kottjonglören (hon kan jonglera med kottar...)
Em: hundtränare (förklaring kommer...)
Idis och Robin: hundar (de har betet sig som sådana, lite vilsna sen Em for till USA ;P)
Erik och Victor: clowner (varje cirkus behöver sådana och som de tävlar om allt så passar det ganska bra)
Peter och Alexander: dansare (förklaring får ni när Em kommer hem och lägger ut en jätttttte fin video på när de dansar)
Lia hade först på förslag att småpojkarna skulle vara grisar eftersom att de äter allt. Så de får nog göra två nummer...

Sen tänkte vi att jonas skulle vara cirkusdiriktör men jag insåg nyss att det vill nog Idis vara så han får hjälpa jan-erik att klippa biljeter, sälja popcorn m.m. Sen tänte vi har Wille som orkester men vi insåg att det blir bättre om vi bytter ut honom mot lego:D

Någon mer som vill vara med i vår fantastiska cirkus?? bara säga till så ska ni nog få en plats;P
.

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Em

HAHA! värsta bra iden!! XD Hundtränare? Förklaring tack! x)

2011-01-04 @ 20:42:18
Postat av: Lia

Du kan få en förklaring sen XD

2011-01-04 @ 20:46:23
Postat av: Robin

värsta tufft :D när e första repet?

2011-01-04 @ 20:56:59
URL: http://gork.blogg.se/
Postat av: victor

har alltid känt mig själv som en akrobat...

2011-01-05 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0