Mer UppCon!

tänkte lägga ut mina bilder fån uppcon nu :)
Malin åker buss :) Den här bussen hade internet :O och uttag längst väggarna, det var coolt :)
Robin och Oskar laddar upp för uppcon genom att se Anime på mobilen :)
Glada pojkar, eller inte
En bit fram satt mer uppcon-folk. Det märktes på... hur de betedde sig :P
En av dom hade en skum hatt på sig ett tag också
Emopojkarna väntar på tåget
Malin läste medan...
...killarna sov
och lekte ninja
På väg mot uppcon, dag 1!
Massa nördiga människor
Oskar får en tatuering som hör tillhans coslplay-karaktär
Pikatchu!
Förvirrade umebor funderar på var de ska ta vägen
söt pandaväska!
UKK, huset där uppcon håller till
Nördiga människor som vill shoppa nördiga saker :)
Nudlar! mmmmmmmm :)
Man kunde sitta ute och titta på en tv där invigningen av årets uppcon visades. Sen dansade typ alla caramelldansen också, men det har jag inte bild på. :P
Vi var med i en "fotojakt". Man skulle fota massa saker som stod på en lista, och här är några av dom bilderna :)
SUSHI!<3
Malin tyckte hon blev lång när hon stod på en stubbe, tills oskar ställde sig bredvid.
Killarna var alltid steget före.
Och det var det jag hade att visa från UppCon :) Vi hade jätteroligt och peppar nästa år! :D
Något som inte fanns med på bild var att vi var på en konsert med ett band från japan, som killarna älskade, men jag och malin tyckte att förbandet var bättre. Vi bodde hos min snälla moster och det var jättevarmt varje dag, så man kunde ha sovit ute på balkongen utan att frysa. På vägen till min moster en kväll hittade vi på massa "Silly Walks", och jag antar att folk tittade konstigt på oss...
Nu borde jag göra något vettigt!
// Emmaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se bilder och många tankar kom när jag läste dina kommentarer. Bl a att Oskar är så lång så att jeansen inte når upp :-)

2011-08-25 @ 16:41:46
Postat av: jem

Skulle vara rätt kul att knata omkring med kameran där ...

2011-08-25 @ 16:44:43
Postat av: Sassa

Du kan klä ut dig till kakmonstret och smyga in nästa år :P

2011-08-25 @ 22:53:04
Postat av: Moster

Silly walks, så det är det som grannarna fortfarande pratar om :-)

2011-08-30 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0