Påsklägret: Resan dit

Vi lämnade Umeå vid 8 på kvällen efter att ha samlats på UBK.
resan inleddes av min och idas egna skiva. Mycket mystisk, rolig och konstig musik :P

Glatt humör blev det :)
Alla var dock inte överens om att man måste dansa caramelldansen när den låten spelas.
Vi åt godis, pratade, sov, lekte "djurleken" (man säger ett djur, ex. Elefant, så ska nästa person säga ett djur på sista bokstaven, ex. t = Tiger, osv) i flera timmar och plockade upp en kille i sundsvall. Vid kl 6 på morgonen var vi i linköping och kunde gå och lägga oss i vårt klassrum och sova ett antal timmar innan det var dags för lägerstart.
Glada och trötta barn i baksätet :) Det var en jättestor bil med mycket plats, det var skönt ^^
UBK-hörnet. Anders sov vid en annan vägg, som han kallade "Sensei-väggen"
// Em :)

Kommentarer
Postat av: jem

När jag ser de där videorna så börjar jag tycka det var bra att jag inte kunde åka!

2011-04-26 @ 13:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0